Urząd Miasta Chorzów ogłosił licytację stawki czynszowej dla lokali użytkowych, która odbędzie się 6 lutego 2025 roku. Mieszkańcy, którzy są zainteresowani wynajmem, zobowiązani są do przygotowania odpowiednich dokumentów oraz do zapoznania się z regulaminem. W dokumentach niezbędnych do przystąpienia do licytacji należy m.in. oświadczenie dotyczące wynajmu lokalu i potwierdzenie wpłaty wadium.
Przystępujący do licytacji użytkowych lokali w Chorzowie muszą wcześniej skontaktować się z Biurem Obsługi Mieszkańców, aby zapoznać się z stanem technicznym lokalu oraz jego wymaganiami. Pierwszym krokiem jest umówienie wizyty z upoważnionym pracownikiem, co można zrobić w godzinach pracy biura. Należy pamiętać, że obsługa klienta w środy jest wstrzymana.
Aby wziąć udział w licytacji, konieczne jest złożenie stosownych dokumentów w jednym z wyznaczonych pomieszczeń Urzędu Miasta. Wymienione dokumenty muszą być złożone do końca stycznia 2025 roku, aby umożliwić podjęcie dalszych kroków związanych z wynajmem. Osoby, które nie posiadają w tym zakresie doświadczenia, mogą uzyskać szczegółowe informacje telefonicznie lub poprzez odpowiednie strony internetowe, gdzie znajduje się regulamin i dodatkowe zalecenia.
Dodatkowo, osoby planujące wynajem lokali w budynkach prywatnych muszą uzyskać zgodę właściciela na prowadzenie działalności, zwłaszcza jeśli ma to mieć związek z handlem alkoholem lub działalnością rozrywkową. Przed przystąpieniem do licytacji sugerowane jest również zaplanowanie ewentualnych prac modernizacyjnych, które muszą być przeprowadzone pod nadzorem zarządcy budynku. W tej kwestii, a także w związku z dodatkowymi obowiązkami finansowymi, Urząd Miasta przypomina o procedurach obowiązujących przy wynajmie lokali użytkowych.
Źródło: Urząd Miasta Chorzów
Oceń: Licytacja lokali użytkowych w Chorzowie – ważne informacje dla przyszłych najemców
Zobacz Także